kolektor ssący

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • robsson78
    Classic
    • 2017
    • 0

    kolektor ssący

    Zamieszczone przez ROBAL_26
    ulysse, przednie tłoczki są tylko wciskane ,ja u siebie to wypchałem je sprężonym powietrzem ze sprężarki ,tylko włóż sobie chociaż jeden klocek abyś się nie wystraszył jak strzeli
    Zamieszczone przez kabanos
    ulysse, tłoczki też wymieniłem. Stare były w dosyć dobrym stanie, ale kupiłem zestaw naprawczy razem z tłoczkiem za kilkadziesiąt złotych i wymieniłem wszystko.

    Panowie czyli w zasadzie jak "złapię" szczypcami tłoczki to powinno mi się udać je wyciągnąć ?
    W przednich nie ma gwintu jak w tylnych ?
    Wczoraj zmierzyłem i tarcze mają po 24 mm także jeszcze wystarcza na jakiś czas
  • robsson78
    Classic
    • 2014
    • 7

    #2
    kolektor ssący

    Koledzy kto z was czyścił kolektor ssący oczywiście chodzi o TDI co daje takie czyszczenie i czy ma sens jak auto ma przebieg 140TYŚ.

    POZDRAWIAM.
    Moc dostarcza UNITRONIC

    Komentarz

    • K_Popiel
      Rider
      • 2010
      • 608

      #3
      Sens ma wtedy jak kolektor jest mocno zasyfiony, oczywiście jak czyszczenie kolektora to i zaworu EGR. Druga sprawa jeżeli już czyścić to porządnie, tak aby nic nie zostało co mogłoby polecieć potem do cylindrów.
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz

      • endryu
        RS
        • 2006
        • 3774
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        robsson78, http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...zczenie+dolotu
        popraw oznaczenia silnika w profilu. 110 są AHF/ASV.
        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
        =================================================

        Komentarz

        • Pixon
          Rider
          • 2013
          • 541
          • Fabia (NJ3)

          #5
          Ja wyczyściłem, różnicy raczej nie odczułem.
          Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

          Komentarz

          • d00lar
            Rider
            • 2014
            • 366

            #6
            też się nad tym zastanawiałem ostatnio
            poprawcie mnie jeśli się mylę

            ale nagromadzony nagar zmniejsza średnicę przelotu dolotu nie ?
            a jeśli turbo pompuje tak samo a średnica jest mniejsza to ciśnienie przy tej samej ilości powietrza napompowanego będzie większe ? a do kolektora i tak nie wejdzie więcej powietrza niż turbo nabije
            wiec suma summarum powietrza wejdzie tyle samo ale pod większym ciśnieniem ?
            czipek by me >140 kucy
            OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

            Komentarz

            • Atiman
              Classic
              • 2010
              • 27

              #7
              ja przy 205 tys wymieniałem zawór egr

              był tak zasyfiony że silnik tracił moc więc na pytanie czy to ma sens odpowiadam że ma

              we środę jadę na profesjonalne czyszczenie

              te nasze paliwo w którym jest woda, w wodzie jest kamień - to gdzieś musi zostać !


              po czyszczeniu octy siostry 1,9 TDI 90 KM spala 0,4 l mniej i silnik odzyskał moc

              czyszczenie trwało 3 godz, z czego 1,5 godz silnik pracował na wolnych obrotach

              Komentarz

              • Pixon
                Rider
                • 2013
                • 541
                • Fabia (NJ3)

                #8
                Zamieszczone przez Atiman
                z czego 1,5 godz silnik pracował na wolnych obrotach
                A po co ? I na czym to czyszczenie polegało?
                Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                Komentarz

                • robsson78
                  Classic
                  • 2014
                  • 7

                  #9
                  I ja wyczyściłem kolektor i egr było mnóstwo syfu.Odczułem że jeszcze lepiej przyspiesza jest mu tak łatwiej.Ale jak nie macie karszera z gorącą wodą i dobrej chemii to odradzam.
                  Moc dostarcza UNITRONIC

                  Komentarz

                  • mattyah4x4
                    Rider
                    • 2013
                    • 664

                    #10
                    Zamieszczone przez Pixon
                    A po co ? I na czym to czyszczenie polegało?
                    na tym, że zapłacił - czyli wyczyszczono mu portfel :szeroki_usmiech
                    Diesel Service Śmietana
                    43-210 Kobiór
                    ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

                    uwaga
                    nie robimy pompowtryskiwaczy

                    Komentarz

                    Pracuję...